曾經的 Game 友 – 震波 Vibrating Ball


生日本是快樂的事,
但睡前卻稍有忐忑…心血來潮地想起一位 Game 友,

他曾努力地面對頑疾, 樂觀地活下去.
最後他選擇跟病魔同歸於盡.

然而他並非懦弱,
卻是勇敢地嘗過渡過, 也明白未來的結果.

http://vibratingball.mysinablog.com/index.php

我不鼓勵亦不讚成了斷自我, 然而萬不得已下,
就只是種無何奈何的解脫, 也只有當事人才能明白,
我希望跟他接觸過的人, 別忘記他在世上存在過,
亦努力地活過.
希望友人安息並得到寬恕. Amen.

想來還真有點諷刺, 生日天卻想起離去的人.
難道我主是有何啟示嗎..?

    • Max
    • 三月 16th, 2010

    同你一樣心血來潮再去睇睇呀波個Blog,之後係Google Search一下入咗嚟,唔經唔覺佢走了半年,但佢長留係我心中

      • darknoel
      • 三月 16th, 2010

      希望他安息, 又或有機會再打他的籃球.

  1. No trackbacks yet.

發表迴響

